sobota, 26 lipca 2014

Rozdział 3

~~Oczami Emmy~~
Dzisiejszego ranka byłam bardzo wyspana.Przeciągnęłam się kilka razy a następnie wyszłam z łóżka aby się umyć i ubrać.Tak więc pomaszerowałam do łazienki by się wykąpać.Nalałam do wanny ciepłej wody a następnie się w niej zanurzyłam.Następną czynność jaką wykonałam było umycie twarzy oraz zębów.Gdy wykonałam wszystkie te czynności poszłam po jakieś ubrania.Wyciągając z szafy ten zestaw założyłam go na siebie:
Robiąc makijaż przypominałam sobie wczorajszy koncert.Gdy już byłam gotowa wyszłam ze swojego pokoju i podążyłam do kuchni.W oddali usłyszałam znajome śmiechy Brit i Meg.
-Coś ty taka uśmiechnięta?Zapytała mnie Meg.
-Ja?Spytałam i lekko się zaśmiałam.
-To pewnie dlatego , że wczoraj się tak Zayn'a patrzyła.Odpowiedziała jej Brit.Czyli miała na imię Zayn.
-Wydawało Ci się.Odparłam zalewając herbatę.
-Yhym.Mruknęła.-Ładna by była z was para.Dodała a ja na jej wypowiedź o mały włos a bym wypluła na Meg herbatę.
-Zabiła bym Cię gdybyś to na mnie wypluła.Powiedziała oburzona Meg.
-Sorry.Posłałam jej przepraszający uśmiech i ponownie zajęłam się piciem herbaty.Pusty kubek odstawiłam do zmywarki a sama poszłam do salonu w celu obejrzenia czegoś.Nie potrwało nawet 5 minut a Meg i Brit zajęły miejsce obok mnie.Wspólnie zaczęłyśmy oglądać jakiś film.Miał być najlepszy moment filmu ale coś musiała mi przeszkodzić.A mianowicie Brit która zaczęła się wydzierać , piszczeć i skakać.
-Ejjjjj odsuń się i idź wydzierać się gdzie indziej.Powiedziałam oburzona.Ta jednak nic sobie t tego nie robiła i dalej robiła swoje.
-Spójrz.Odparła cała szczęśliwa.Wywróciłam oczami i podeszłam do przyjaciółki.
-Co?Odparłam.Brit pokazała mi swojego białego I'phone'a na którym widniał jakiś wpis.Chyba na tt.Był na nim wpis Zayn'a.Tak Zayn'a Malik'a.Z szeroko otwartymi oczami wpatrywałam się w ekran.
-Podobasz mu się.Powiedziała już całkiem opanowanym głosem Brit.Z lekkim wahaniem spojrzałam na nią a następnie na I'phone'a.
-Nie no coś ty.Odparłam ponownie zajmując miejsce na kanapie.Tym razem skupiłam się tylko i wyłącznie na filmie.Było już popołudnie a ja nadal oglądałam.Meg poszła do siebie a Brit z kimś rozmawiała przez telefon.Zakładając kurtkę wyszłam z domu by się przejść.Podczas gdy szłam , zastanawiałam się nad wpisem który był na tt.Pisał o jakieś dziewczynie.Nie wiem już sama się pogubiłam.Odrzucając wszystkie te myśli z głowy szłam przed siebie.Do domu wróciłam późnym wieczorem.Zmęczona wzięłam szybki prysznic , przebrałam się i poszłam spać.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wiem , wiem , wiem rozdział bez sensu :<
Ale nie miałam co napisać ;/
Rozdział krótki ale następny postaram się napisać o wiele dłuższy :)
W ogóle co Wy myślicie o tym rozdziale ? ;]
Jak myślicie co wydarzy się dalej ? ^^
Jak chcecie możecie podawać jakieś swoje pomysły ;>
Są bardzo mile widziane :)
Kolejny rozdział myślę , że będzie w sierpniu ale jeszcze nie wiadomo ;333
No to chyba tyle :>>>>
A zapomniałabym na moim drugim blogu  pojawił się wczoraj nowy rozdział :)
Mam nadzieję , że tam również zostawicie jakiś komentarz  :D
Za jakiekolwiek błędy bardzo przepraszam :)
Do następnego Kochane <33333
CZYTASZ=KOMENTUJESZ :3333
Miłych wakacji ! <3333







4 komentarze:

  1. świetny rozdział i nawzajem miłych wakacji! <3
    http://one-direction-in-our-life.blogspot.com/ u mnie pojawi się nowy rozdział. Mam nadzieję, że zajrzysz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. http://one-direction-in-our-life.blogspot.com/ pojawił się nowy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  3. http://one-direction-in-our-life.blogspot.com/ POJAWIŁ się nowy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  4. http://one-direction-in-our-life.blogspot.com/ zapraszam na dwa ostatnie rozdziały <3 miłego czytania <3

    OdpowiedzUsuń